LaGu BuaT MaSa iNi

Jumaat, 18 Mei 2012

Pening-Pening Lalat

salam jumaat semua,.. esok boleh golek2 depan tv dari pagi sampai malam,.. yahooooo.... sabtu dan ahad hari yang ditunggu2 untuk berehat bagi orang mcm saya,.. walaupun kije depan komputer jek tp letih tetap ada, orang yang kije panjat bangunan bagai lagilah penatnya kan, (nengada sebenarnya aku ni) hehehe nak pencen nanti tak cukup lak menyara diri yang kuat makan ni hehehe (jujur sangat kan saya....*&$*#*^) pepagi dah pening2 lalat tak tahu lah ngapa, nak kata tak cukup tido malam tadi kul 1030 malam saya dah belayar ke london menaiki tilam dan bantal! hehehehe tak tahan pening2 saya makan uphamol 650 kejap jek lega,.. alhamdulillah,.. saya ni ada sejarah family darah tinggi mungkin saya pun nak terikut mcm diaorg gak kot tp klau dah gaya pemakanan mcm saya ni mmg kompem lah dpt penyakit,.. huhuhu
ok setakat ni dulu saya menaip,.. dulu saya typist sekarang kerani, hehehe (saja nak bgtau) harap saya terus rajin menaip untuk blog yg saya sayang ni,..

ehsan google... inilah contoh uphamol 650 yang saya telan..
 Sekiannnnn



Tiada ulasan: