LaGu BuaT MaSa iNi

Jumaat, 13 Januari 2012

Bersalin Pertama

Kat rumah ada baby.. dua ekor ok.. 

LuLu telah selamat melahirkan dua ekor anak nyer pada 02.01.2012

sekor ku letak letak nama PaNDa dan yang sekor lagi nama KiKo

tgk lah gmbr baby semasa usia 1 Hari



 
ini lah PaNDa (jantan)



 
yang ini pulak KiKo (betina)

kat kotak tu kesan cakaran semasa LuLu sakit nak beranak..

ini keluarga LuLu..

 
after 2 minggu ada anak LuLu dah tak mcm dulu..

aku balik rumah dia dah tak tggu depan pintu pun,..

tido memalam pun dia dah tido dgn aku lg... asik jek berkepit dgn anak dia..

tp ok lah tu aku pun bangga dia pandai jaga anak dia..

mengikut pengalaman aku dgn kucing2 yg dulu kala aku bela biasa nye
mereka tak pandai jaga sgt anak pertama tp alhamdulillah LuLu bijak mengurus anak!!!... kihkihkihkih

 sekian, saja untuk kali nie.. (pening lah nak mengurus 3 ekor anak bulu pasnie)

Tiada ulasan: